Produženje roka za obuku “Kontrola infekcije u stomatološkim ambulantama”

Obuka „Kontrola infekcije u stomatološkim ambulantama“ organizovana je od maja prošle godine u skladu sa zahtjevima standarda za sertifikaciju stomatoloških ambulanti i standarda za sertifikaciju specijalističkih stomatoloških ambulanti. Centar za zdravstveni menadžment Instituta za javno zdravstvo je do sada realizovao obuku za 13 grupa polaznika na sedam lokacija, pri čemu je tokom dosadašnje realizacije edukacije obuku uspješno završilo 273 doktora stomatologije i 222 stomatološke sestare/tehničara.

U decembru prošle godine, završen je ovaj ciklus obuke, te Institut za javno zdravstvo nije u mogućnosti da bez saradnje sa Komorom naknadno samostalno organizuje obuku za polaznike iz privatnih stomatoloških ambulanti. U slučaju naknadnih prijava, Centar za zdravstveni menadžment će polaznike iz stomatoloških ambulanti morati rasporediti u miješane grupe sa polaznicima iz drugih zdravstvenih ustanova, pod uslovima koji vrijede za opštu obuku o kontroli infekcija.

Međutim, imajući razumjevanje za jedan broj doktora stomatologije koji nisu upjeli da se prijave u prvom terminu,  Institut za javno zdravstvo, ostavilo je rok do kraja februara ove godine, (u slučaju da se javi dovoljan broj polaznika), kao mogućnost prijave za sve one doktore  stomatologije i njihove saradnike koji iz opravdanih razloga nisu prošli obuku kontrole infekcije. Svi oni koji su zainteresovani za prijavu mogu da se informišu na telefon 051/248-364. Kontakt osoba dr Vladimir Čićić.