Godišnje nagrade za 2010. godinu

Na  svečanoj Skupštini Komore doktora stomatologije RS, održanoj 1.oktobra 2010. godine  uručana su priznanja i nagrade poštovanim kolegam koji su svojim zalaganjem obilježili protekli period. U skladu sa Praviknikom o dodjeljivanju godišnjih nagrada  i drugih priznanja Komore doktora stomatologije Republike Srpske, uručene su sljedeće nagrade:

VELIKI PEČAT  KOMORE DOKTORA  STOMATOLOGIJE  RS, dobila  je prof. dr sci Stevanka Đorđević, profesoru na Medicinskom fakultetu odsjek Stomatologija u Foči, za dugogodišnji predani, stručni, pedagoški i naučni rad, kojim se nastavlja tradicija i vrijednosti struke u okviru Komore.

HIPOKRATOVO  PRIZNANJE –Nagrada za životno djelo, dodjeljena je  Predsjedniku Komore doktora stomatologije, dr Slavku Pećanacu, spec. bolesti usta i parodontologije, i posthumno , prim. dr Nedeljku Kandiću, spec. bolesti usta i zuba, za vrhunske rezultate u dugogodišnjem radu.

NAGRADA  ZA  NAUČNO–ISTRAŽIVAČKI  RAD , koja se dodjeljuje aktivnim članovima Komore i to za izuzetne rezultate postignute u oblasti naučno-istraživačke djelatnosti, kao i za obavljanje publikacije u stranim časopisima, ove godine uručena je mr sci. dr Miroslavu Duronjiću, spec. bolesti usta i parodontologije.

POVELJA, za  izuzetne rezultate na unapređenju stomatološke nauke i struke, kao i ostvarivanju ciljeva i zadataka Komore, dodjeljena je:
Mr. sci dr Nataši Trtić , spec. bolesti usta, ass. na Medicinskom fakultetu , odsjek Stomatologija u Banjoj Luci.
Mr. sci dr Mihaelu Stanojeviću, spec. stomatološke protetike, ass. na Medicinskom fakultetu , odsjek Stomatologija u Foči.
Prim. dr Vesni Umićević, spec.  dječije i preventivne stomatologije, član Izvršnog odbora Komore od prvog saziva .
Dr Blagoti Nišavić, spec. stomatološke protetike, član Skupštine Komore od prvog saziva.
Dr Aristotelu Radovanoviću, član Nadzornog odbora Komore od prvog saziva.
Dr Zumreti Bogdanović, spec. stomatološke protetike, član Skupštine Komore od prvog saziva.

Godišnja nagrada dodjeljena je i najboljem diplomiranom studentu u ovoj godini, Danki Marinković, diplomiranom studentu Medicinskog fakulteta u Foči, odsjek Stomatologija, koja je na pomenutom fakultetu diplomirala 10. aprila 2010. godine, sa prosjekom 9,65. Uručena je navčana nagrad u vrijednosti 1000KM.

GALERIJA